مطالب سنگ شناسی

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ اوپال ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها

مطالب سنگ شناسی

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ اوپال ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها

خرید نگین عقیق شجر انگشتر نقره مردانه دست ساز سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین انگشتر به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

 ششروش تشخیص سنگ یاقوت و انگشتر یاقوت مردانه اصل از بدل

 

(1انگشتر یاقوت مردانه و سفایر اصل دارای رنگ های طبیعی یا نقطه سیاه درون خود می باشد که با ذره بین قابل مشاهده است.

 

 (2سنگ یاقوت کبود طبیعی سختی بالایی دارد و به سختی برش می خورد بعد از تلاش نیز خطوط برش آن نباید پدیدار باشند.

 

 (3در تولید سفایر بدل و انگشتر یاقوت مردانه گاهی در درون آن ها حباب هوا در فرآیند  تولیدشان ایجاد می شود که برخلاف نوع طبیعی سفایر و اگشتر یاقوت مردانه از نشانه‌های آشکار مصنوعی بودن آن می باشد.

 

 (4چنانچه در تست مه با ها کردن روی سنگ یاقوت کبود و انگشتر یاقوت مردانه متوجه شدید که آثار مه دیر از بین می رود نشانه تقلبی بودن آن است زیرا سفایر اصل و انگشتر یاقوت مردانه دارای انتقال گرمای بالایی بوده و بخار را سریع ناپدید می کند.

 

 (5شکست نور در سفایر اصلی و انگشتر یاقوت مردانه غالباً منظم و به صورت غیر متقاطع می باشد.

 

(6 با کارشناس سنگ شناسی مشورت کنید و یا موقع خرید گواهینامه اصالت تایید اتحادیه سنگهای قیمتی همراه آن درخواست کنید.

 

شما هموطنان عزیز میتوانید برای اطلاع از خواص یاقوت به سایت زرسی، بزرگترین و برترین ویترین آنلاین طلا و جواهر در کشور مراجعه فرمایید.

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۸ ، ۲۰:۰۵
new stone

نکات مهم در تشخیص انگشتر نقره دست ساز

در این نوشته بر آن شدیم تا شما را با چند نکته ی کاربردی و مهم در شناسایی انگشتر نقره دست ساز آشنا سازیم. با توجه به افزایش روزافزون قیمت طلا این فلز کم نظیر و بسیار زیبا، تمایل برای استفاده از زیورآلاتی که از فلز نقره ساخته شده باشند و انگشتر نقره دست ساز رو به ازدیاد گذاشته است. در این میان یک نکته بسیار حائز اهمیت می باشد و آن نحوه ی شناسایی زیورآلاتی است که از جنس مرغوب و با کیفیت ساخته شده باشند. یکی از این زیورآلات که دارای محبوبیت همگانی است و بسیار هم مورد استفاده قرار می گیرد انگشتر است. برای اینکه بتوانیم یک انگشتر نقره دست ساز با کیفیت را خریداری نمائیم بهتر است به این نکات که در این نوشته ارائه شده توجه کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۸ ، ۰۲:۴۰
new stone

از جواهرات نقره چه می دانید؟

 

همانطور که می دانید جواهرات نقره یکی از فلزات گران‌بها به شمار می‌رود و بیشتر کاربردهای جواهرات نقره ناشی از قابلیت‌های آن به عنوان یک فلز گران‌بها و همچنین قابلیت رسانایی بسیار بالای آن است. در چند سال اخیر بیشترین مصرف جواهرات نقره به ترتیب در بخش صنعت به ویژه الکترونیک و صنعت جواهرات و لوازم تزئینی، تولید سکّه و مدال، صنایع عکاسی و ساخت ظروف و لوازم غذاخوری بوده‌است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۸ ، ۱۶:۴۸
new stone

خواص درمانی انگشتر نقره مردانه

ﻧﻘﺮه ﺻﺪ ﻫﺎ ﺑﺎر ﺑﯿﺶ از ﺳﺎﯾﺮ ﻣﻮاد ﺿﺪ ﻋﻔﻮﻧﯽ ﮐﻨﻨﺪه ﻣﻮﺛﺮ اﺳﺖ و 650 ﻣﯿﮑﺮب را از ﺑﯿﻦ ﻣﯽ ﺑﺮد. ﺷﺎﯾﺪ ﺧﻮد ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ برای قیمت اﻧﮕﺸﺘﺮ ﻧﻘﺮه مردانه ﺑﺎ ﻧﮕﯿﻦ ﻋﻘﯿﻖ اقدام می نمایید، اﻃﻼع ﻧﺪاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﭼﻪ ﺧﺎﺻﯿﺖ ﺑﺰرﮔﯽ در اﯾﻦ ﻓﻠﺰ ﮔﺮاﻧﺒﻬﺎ ﻫﺴﺖ و ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﺪون اﯾﻨﮑﻪ ﺧﻮد ﺑﺪاﻧﯿﺪ ﻣﺮاﻗﺐ ﺳﻼﻣﺖ ﺷﻤﺎﺳﺖ.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۳:۲۸
new stone


انگشتر مردانه فیروزه

از زمان های دور از سنگ فیروزه در قالب انگشتر، گردنبند،گوشواره  و ... استفاده می کردند.به همین دلیل انگیزه بشر از این کار با دلایلی همراه بوده است.فیروزه خود به تنهایی دارای خواص بیشماری می باشد که افراد آن را آنرا به عنوان مثال در قالب انگشتر مردانه فیروزه بکار می بردند.

در ادامه مفصل درباره خواص سنگ فیروزه بحث خواهیم کرد و سعی می کنیم شما را کامل با خواص این سنگ  زیبا آشنا  کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۶:۴۹
new stone

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۸ ، ۲۰:۱۷
new stone

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۸ ، ۲۰:۱۷
new stone