مطالب سنگ شناسی

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ اوپال ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها

مطالب سنگ شناسی

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ اوپال ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها

خرید نگین عقیق شجر انگشتر نقره مردانه دست ساز سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین انگشتر به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

چگونگی تعیین قیمت انگشتر نقره مردانه

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۶ ب.ظ

انگشتر توپاز

تعیین قیمت انگشتر نقره مردانه دست ساز

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت انگشتر نقره مردانه دست ساز، مهری است که بر روی انگشتر حک شده است. البته این مهر بستگی به این دارد که توسط چه کسی حک شده باشد؛ زیرا اگر این مهر توسط یک فرد خبره ، حرفه ای و معروف حک شده باشد که انگشتر شما را ساخته است، طبیعتا قیمت آن بسیار بالا خواهد بود‌. ولی برعکس این موضوع هم می تواند رخ دهد و آن هم زمانی است که مهر حک شده توسط فردی با مهارت پایین صورت گیرد که قیمت آن نسبتا پایین تر خواهد بود.

عیار نقره انگشتر نقره

دومین موردی که در تعیین قیمت انگشتر نقره نقش دارد عیار نقره است که معمولا اگر عیار نقره بالا باشد هم کیفیت و هم قیمت آن بالا خواهد بود.

 

تا حالا پیش آمده تا انگشتر نقره مردانه دست ساز یا سرویس نقره خریداری کنید. حتما این جواهرات نقره را بررسی کرده اید و به عددی که روی این جواهرات درج شده برخورد کرده اید. بله درست متوجه شدید عدد ” 925 “، خوب معنی این عدد چیست؟  این عدد نشان می دهد که این انگشتر نقره از نقره ای با عیار 925 یا استرلینگ ساخته شده است. بیایید با هم با نقره استرلینگ و راه های تشخیص آن بیشتر آشنا شویم.

 

نقره استرلینگ یکی از بالاترین عیار های نقره است اما بایستی به این نکته توجه کنید که نقره استرلینگ کاملا خالص نیست. برای مثال یک انگشتر نقره استرلینگ از 92.5 درصد نقره خالص و 7.5 درصد سایر فلزات که در اکثر مواقع مس می باشد ساخته شده است. و در برخی موارد مانند تمام محصولات فروشگاه اینترنتی زرسی برای زیبایی و مراقبت هر چه بیشتر از جواهرات نقره با طلا سفید یا رادیوم روکش شده است.

 انگشتر فیروزه

خوب همانطور که پیش تر آمده است یک انگشتر نقره استرلینگ از یک انگشتر نقره یا انگشتر غیر استرلینگ با علامت و نشانه ای که روی آن درج شده و عدد 925 قابل تشخیص است اما اگر این انگشتر نقره یا هر گونه جواهرات نقره دیگری این نشانه و علامت را نداشته باشد چگونه می توانیم به این امر پی ببریم. شاید این نشانه و درج علامت 925 هم روی جواهر شما باشد ولی می خواهیم صحت آن را بررسی کنیم. راه حل ها ساده است از یک مشاور حرفه ای جواهر نقره شناس کمک بگیرید یا به مطلب راهنمای تشخیص انگشتر نقره اصل از تقلبی مراجعه کنید.

 

با این روش های کاربردی گفته شده، به شما عزیزان این اطمینان خاطر را میدهیم که با رعایت این نکات میتوانید صاحب یک انگشتر نقره مردانه دست ساز فاخر و بسیار زیبا شوید و دیگر نگران اینکه آیا هزینه ای که برای انگشتر نقره شما پرداخت کرده اید زیاد است نباشید. شما عزیزان اگر هرگونه سوال در خصوص جواهرات نقره از جمله انگشتر مردانه نقره و انگشتر زنانه نقره و... دارید، با ما در میان بگذارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی