مطالب سنگ شناسی

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ اوپال ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها

مطالب سنگ شناسی

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ اوپال ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها

خرید نگین عقیق شجر انگشتر نقره مردانه دست ساز سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین انگشتر به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

مراحل ساخت انگشتر نقره مردانه دست ساز

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸ ق.ظ

مراحل ساخت انگشتر

چگونگی ساخت انگشتر نقره مردانه دست ساز

روش سنتی ساخت انگشتر نقره مردانه دست ساز هنوز در کارگاه‌ها مرسوم است و بر خلاف روش‌های ماشینی، هم نیروی کار و هم زمان بیشتری می‌خواهد.در این مطلب می خواهیم شما را با روش ساختن انگشتر نقره دست ساز آشنا کنیم تا تفاوت میان انگشتر دست ساز و انگشتر ماشینی را تشخیص دهید.

پس در ادامه با ما همراه باشید

مراحل ساخت انگشتر

 

نخستین گام برای شکل‌گیری یک انگشتر نقره مردانه دست ساز این است که‌ مدل‌های انگشتر بنا به طرحی که از پیش آماده شده، در قالب ماسه‌تر طراحی می شود. بعد از اینکه قالب‌ها آماده شد نقره را در بته‌چینی ذوب و بعد آن را در قالب ریخته و پس از سرد شدن آن را از قالب جدا می کنند.

 مراحل ساخت انگشتر

سوهان کاری ا انگشتر نقره مردانه دست ساز مرحله حساسی است که باید با دقت انجام گیرد. برای سوهان کاری معمولا ‌ از سوهان معمولی استفاده می‌شود که قسمت‌های ضخیم رکاب را با آن سوهان می‌زنند. قسمت‌های ظریف و گوشه‌های ریز رکاب هم با موتور سمباده صیقل پیدا می‌کند.

 

مخراج کاری آخرین مرحله از ساخت انگشتر نقره مردانه دست ساز است که سنگ سفارش داده شده بر رکاب سوار می‌شود و اگر طرح خاصی نیاز باشد همان موقع با اره و دستگاه فرز روی رکاب نقش بسته می‌شود. بعد از آن انگشترهای نقره سایز می‌شوند تا به‌دست سفارش‌دهنده بنشینند.

 انگشتر فیروزه

سایت زرسی بزرگترین ویترین آنلاین طلا و جواهر در کشور مدتی است با فراهم کردن طیف گشترده ای از انگشتر نقره دست ساز اقدام به فعالیت در زمینه جواهرات و زیورآلات کرده است .شما عزیزان در هر لحظه از شبانه روز می توانید با ورود به سایت زرسی نسبت به خرید انگشتر نقره مردانه اقدام نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی