مطالب سنگ شناسی

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ اوپال ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها

مطالب سنگ شناسی

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ اوپال ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها

خرید نگین عقیق شجر انگشتر نقره مردانه دست ساز سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین انگشتر به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

خصوصیات و ویژگی جواهرات نقره

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۵۳ ب.ظ

نقره

هیجانی که جواهرات نقره ایجاد می کند

بازار فروش جواهرات نقره بسیار داغ است. طبق بررسی سایت زرسی، اکثر خرده فروشان طلا و جواهر اذعان داشته اند که فروش جواهرات نقره از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ افزایش یافته و میانگین این افزایش ۱۹% بود.

طبق گزارش JCK ، چاپ نوامبر ۲۰۱۲، یکی از دلایل فروش در حال افزایش جواهرات نقره این است که این فلز نگاه مردان را به خود جلب می کند. آنها تمایل زیادی برای دکمه سردست های نقره، گیره پول دارند. این فلز مقرون به صرفه تر از طلا و پلاتین می باشد که همین موضوع نیز برای مصرف کنندگان جاذبه دارد. اما این تنها قابل تهیه بودن جواهرات نقره نیست که موجبات محبوبیت این فلز را فراهم کرده است. به عنوان یکی از سه فلز اصیل (طلا، پلاتین و نقره) جواهرات نقره دارای اعتبار می باشد. درضمن جواهرات نقره سفیدترین و درخشان ترین فلز در بین تمام فلزات است که به آن درخشش بی بدیلی می بخشد.

 

فلزکاران، جواهرات نقره را به دلیل ویژگی های عالی کار با آنها، دوست دارند: جواهرات نقره قابل انعطاف است، به راحتی خم شده و به اشکال جدید تبدیل می شود و در آن موقعیت باقی می ماند. این فلز بسیار هم قوی بوده و می تواند ضربات و کوبش هایی که با استفاده مکرر بوجود می آید را تحمل کند.

 

بیشترین جواهرات نقره در مکزیک ، پرو، چین و شیلی استخراج می گردد. آلیاژها باید حداقل ۹۲.۵% نقره خالص داشته باشند تا در ایالات متحده   “نقره”  نامیده شوند. معمولا آلیاژ دیگر مس است.

 

طراحان معاصر مانند دیوید یورمان و مایکل گود به آزمایش این فلز ادامه دادند که به ایجاد طرح های جدید منجر شده است. بنابراین با وجود این که جواهرات نقره منشأ تاریخی دارد –  این فلز جزو مواد بکار رفته در  نشان های سلطنتی پرویی و تاج های پادشاهی ادوارد  است –  هنوز هم یک فلز بسیار مدرن می باشد. این فلز در طول دوران ویکتوریایی با ارزش تر از پلاتین بود و فلز انتخابی برای ساخت تاج پادشاهی برای اشراف محسوب می شد. قابل ذکر است که نقره استرلینگ به طور فزاینده ای در جواهرات استفاده می شود.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین فیروزه به سایت زرسی مراجعه فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی